مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران

 

مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران گران‌ترین برج مسکونی تهران که طبقه همکف فروشگاه است که یکی از پروژه های برتر شرکت رنگین پروفیل کویر بحساب می آید.

 

مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران

مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران

 

برج مسکونی روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است . همچنین ۳ طبقه زیرزمین و همکف دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است.

 

کارفرما و طراحان برج روما با تخصیص مساحت قابل توجهی از زیربنای برج به امکانات رفاهی، نهایت تلاش خود را برای آرامش و رفاه ساکنین برج روما انجام داده اند.

 

ورودی اصلی برج مسکونی روما رزیدنس و واحدهای تجاری در خیابان کامرانیه تعبیه شده است . و باهدف سهولت درعبور و مرور خودروهای ساکنین، ورودی پارکینگ در خیابان شیبانی تعبیه شده است.

 

درطبقات اول تا پنجم٬ واحدهایی با متراژ ۳۵۰ الی ۴۰۰ متری طراحی شده است که در هر طبقه ۶ واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد.

 

در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد ۶۰۰متری و دو واحد ۴۰۰متری٬در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس ۹۲۶متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰متری دوبلکس قرار گرفته اند. همچنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور،صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می کند.

 

مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران

مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران

 

طراحی نمای  مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس

 

در طراحی نمای  مجتمع رما رزیدنت- برج روما رزیدنس تهران از سبک نئو کلاسیک نیز بهره گرفته شده است. البته به دلیل استفاده از سنتوری دوران یونان و قوس سبک رومی می توان نام این سبک را نئوکلاسیک التقاطی گذاشت.

اتاق پذیرایی با چشم اندازی بسیار زیبا به نمای بیرونی و جانمایی کم نظیر مبلمان لوکس و سایر امکانات لازم، محیطی دلپذیر را برای ساکنین به همراه خواهد داشت.

 

سازه ساختمان مجتمع رما رزیدنت

 

سازه ساختمان تا ۶/۸ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقام می باشد. این ویژگی منحصر به فرد در بین برج های مسکونی ایران با بهره گیری از آئین نامه ۲۸۰۰ ایران به دست آمده است، استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی و استاندرهای لازم از سازمان نظام مهندسی نیز با همین هدف به دست آورده شده است.

سازه برج از نوع فلزی و ساخت آن با استفاده از ورق های فولاد کاوین با ضخامت ۵۵میلی متر با اتصالات پیچ و مهره ساخته شده و آزمایش کنترل کیفیت جوش و بتن در تمامی مراحل به انجام رسیده است.