پروژه جناب آقای حاجی میرزا یکی دیگر از پروز ه های مطرح شرکت رنگین پروفیل کویر میباشد.

واقع درخیابان اقدسیه- خیابان سپند با متراژ پنجره : ۵۳۰ مترمربع

 

درباره سید مرتضی حاجی میرزا

 

پروژه جناب آقای حاجی میرزا

پروژه جناب آقای حاجی میرزا

 

مهندس سید مرتضی حاجی میرزا متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است. او تحصیل کرده در فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد. در سال ۱۳۷۴، وی فعالیت حرفه ای خود را با “گروه باران” آغاز کرد. مجموعه باران در سال ۱۳۳۵ توسط جناب آقای سید مصطفی حاجی میرزا (پدر ایشان) که با اجرای پروژه هایی نظیر پادگان عجب شیر، دانشگاه فنی مهندسی مشهد، دانشگاه علم و صنعت تهران و … در صنعت ساختمان مشهور گردیدند، پایه گذاری شد. ساخت پروژه های مسکونی در وسعت بالا، با “مجتمع مسکونی باران ۱” آغاز گردید و تا پایان سال ۱۳۹۶ به “مجتمع مسکونی باران ۱۶” رسیده و این روند ادامه دارد. از جمله افتخارات این مجموعه، ضمانت مادام العمر پروژه های اجراه شده توسط گروه باران است که حتی با گذشت چندین سال از ساخت چنانچه مشکلی در پروژه های اجرایی بوجود آید، در اسرع وقت و با بهترین و بروزترین متدهای روز دنیا اقدام به رفع آن می نمایند.

 

“اگر همه کسانی که اقدام به اجرای یک کار می کنند، همه جوانب آن را در نظر بگیرند و از منافع مادی زود گذر و بی اهمیت چشم پوشی کنند و نگاهی عمیق به آینده داشته باشند، قطعاً می توان فردایی بهتر پیشرو داشت که علاوه بر تامین منابع مالی، خوشنامی و حسن شهرت نیز با خود به دنبال داشته باشد. “

 

تا به امروز حدود ۱۴۷۰۰۰ مترمربع در کاربری های مسکونی، اداری و تجاری، درمانی، خیریه و آموزشی توسط این گروه اجرا گردیده است که در همگی آنها برترین و با کیفیت ترین متریال های روز دنیا اعم از داخلی و خارجی استفاده شده است.