گروه مهندسی باران، به عنوان یکی از مشتریان شرکت رنگین پروفیل کویر می باشد و گروهی پیشرو در صنعت ساختمان ایران، از سال ۱۳۸۵ در شهر مشهد تاسیس و پایه‌گذار الگوی ویژه‌ای از خدمات مشتری‌مدارانه شد. در این الگو که هدف آن بالا بردن سطح کیفیت زندگی است، تلاش شده است تا با ترکیب خدمات هتلی، گارانتی ساختمان و خدمات پس از فروش، سبک نوینی از زندگی به مشتریان ارائه شود.

برج‌های مسکونی باران نمونه‌هایی موفق از تجربه زندگی دائم در هتل‌های پنج ستاره‌اند. در این هتل‌برج‌ها در کنار به‌کارگیری دانش روز مهندسی، خدمات یک هتل پنج ستاره به ساکنان ارائه می‌شود و همچنین ابنیه و تأسیسات از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردارند.
هولدینگ «گروه مهندسی باران» بر اصولی راهبردی مانند صداقت، کیفیت، نوآوری و ارائه مطلوب‌ترین خدمات تکیه کرده و با تلفیق مدیریت، مهندسی و هتلداری، زمینه‌های متنوعی از خدمات را توسط شرکت‌های زیرمجموعه خود ارائه می‌نماید که به موارد بسیاری از جمله سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گردانی، خدمات فنی و مهندسی، مدیریت طرح و پیمان، خدمات گردشگری، هتلداری، توسعه فناوری‌های نوین شبکه، خدمات ایمنی و امنیت، بازاریابی و فروش، بازرگانی و تأمین کالا می‌توان اشاره کرد.